Kärlek - en dissekering

torsdag, maj 18

Intet nytt under solen

Har inte skrivit på ett tag. Har inte haft någon lust eller direkt haft några givande tankegångar som är värda att förmedla. Känns som jag skrivit av mig allt jag hade i ämnet, och det är ju lite av en nackdel med en temablogg. Tar tankarna slut kring ämnet dör bloggen. Hur som helst så funderar jag som aldrig förr, men det är andra ämnen som tar mina krafter. Tack J för att du stimulerar mina tankar.

Pinned down, force-fed on truths. All sense destroyed, only instinct prevails.
- Cover your heart, cover your heart, cover your heart
mind divides, new ways find sides
Pain, self-afflicted pain, is always there to pull me back again
- Cover your heart, cover your heart, cover your heart
time goes on, still scarred inside

The Crown - Bow to None